Összes Márka

AloeBio50 logoAloeBio50

Az Athena’s-t 1969-ben alapították Pianoróban, a bolognai dombok között meghúzódó településen az alapító, Venturino Antonio kezdeményezésére, aki jelenleg is a társaság elnöke. Venturio több éves tapasztalatra tett szert, amikor egy, a bőrápolásban élen járó amerikai cégnél dolgozott. Az volt a vágya, hogy vállalkozó legyen és saját kozmetikai céget alapítson, amely tükrözi az olaszok ízlését.

45 évvel távlatából az Athena’s-nak sikerült „zöld” cégként megszilárdítania hírnevét, amely képes elnyerni a vásárlók bizalmát, mivel betartja a nekik tett ígéreteket. Az Athena’s mindenesetre továbbra is egy családi vállalkozás maradt, azonban egy hatalmas hozzáadott értéket képvisel a cég mögött álló csapat, amit olyan emberek alkotnak, akik nap mint nap azon dolgoznak fáradságos munkával, szenvedéllyel és eltökéltséggel, hogy legyőzzék a piac kihívásait, amely mind nagyobb hitelességet és szaktudást kíván meg.

Az Athena’s az aloe vera növény fantasztikus hatásainak kihasználására létrehozott egy natúrkozmetikai termékcsaládot, melynek termékei 50%-ban tartalmaznak minősített termőterületről származó bio aloe vera kivonatot, gondosan ügyelve rá, hogy a növény minden hasznos tulajdonsága érvényesülhessen.

  • Az esetlegesen használt tartósítószerek környezeti és toxikológiai tanulmányok által bizonyítottan nem okoznak irritációt vagy fokozott érzékenységet, valamint biológiai úton lebomlanak
  • A termékek nem tartalmaznak kőolajszármazékokat, állati eredetű összetevőket, SLES/SLS-t, parabént vagy alkoholt
  • A termékcsalád mikrobiológiailag, dermatológiailag és nehézfémekre tesztelt, ezért a sérülékeny, érzékeny bőr számára is ideális ápolást biztosít, felnőttek és gyerekek számára egyaránt

Az AloeBio50 minősítései:

energia_solare logonickel_tested logo

Balzsamlabor logoBalzsamlabor

A Balzsam Labor Bt. évtizedek óta olyan kozmetikai készítmények fejlesztésével és gyártásával foglalkozik, melyeknek az évszázados hagyomány és népgyógyászati tapasztalat az alapja. Minden egyes termékünkben ezt az örökséget ötvözzük a legújabb tudományos kutatások eredményeivel. Elsődleges szempont készítményeinknél, hogy a felhasznált növényi kivonatok, természetes olajok a legjobb minőségűek legyenek, így garantálva a termékek magas minőségét.

Bio2You logoBio2You

A természet ereje és csodája.

A Bio2You egyesíti a szakembereket, akik saját területükön a legjobbak, akik nemcsak létrehoznak és fejlesztenek kiváló minőségű természetes termékeket, hanem ezt teljes szívvel, csillogó szemekkel készítik!

Úgy tűnik, hogy a homoktövis egyszerűen fenomenális, és nincs más hasonló az egész világon! A homoktövis összetevői 190 biológiailag aktív anyag, köztük számos antioxidáns, 18 aminosav, 14 vitamin (A-vitamin , az egész csoport B-vitamin, C-, D-, K-, P- vitamin), pro-vitamin és a négy Omega zsírsav is megtalálható. A vitaminok koncentrációja a homoktövisben sokkal magasabb, mint más növényekben, például A- vitamin tartalma háromszor magasabb, mint a sárgarépáé, a C-vitamin tartalma tízszer magasabb, mint a narancsé, és E-vitamin tartalma négyszer magasabb, mint a napraforgó magé. A homoktövis gazdag összetétele alkalmas sokféle betegség kezelésére, és megérdemli, hogy úgy nevezzük mint a fiatalság elixírje, mert védi a sejteket, lassítja a sejtöregedést és regenerálja azokat, fantasztikus energiaforrás, sőt csökkenti a rosszindulatú daganatok kialakulását.

Ezért, a Bio2YOU és a lett homoktövis termesztők, európai tudósok együttműködéssel előállították a homoktövis termékeket, melyek megőrzik a homoktövis értékes tulajdonságait.

Homoktövis

A homoktövis (Hippophae) az ezüstfafélék (Elaeagnaceae) családjába tartozik. Több ezer éve nő a feketeföldben, erős, értékes gyümölcshozó fa. Nem csoda, hogy néhány ezer évvel ezelőtt, Kínában, Tibetben és Görögországban a gyógyítók értékelték a homoktövis tulajdonságait, használták a bőr és a belső betegségek kezelésére. A homoktövis olaj nyugtató és gyógyító hatását használták a gyulladások gyógyítására. Egyike azon ritka növényeknek, melynek a levelei és a gyümölcsei tartalmazzák szinte az összes természetben fellelhető vitamint.

Biola logoBiola

A Biola cég a tradicionális gyógynövény ismeret és a bőrgyógyászat legújabb kutatási eredményeinek figyelembevételével termékeket nyújt ahhoz, hogy a szépséget természetes és egészséges úton teremtse meg.

Amint azt a cimkén látható logó is jelöli, alapanyagaira és gyártástechnológiáját tekintve is a Biokontroll Hungária Nonprofit Kft. tanúsítja.

A BIOKONTROLL Nonprofit Kft. (HU-ÖKO-01) által tanúsított arc- és testápolási biokozmetikumok összetevői, a magyar előírások szigorúsága miatt, több mint 95% ökológiai termesztésből származó növényi alapanyagot tartalmaznak, illetve fürdőkészítmények esetében több mint 70% az ökológiai összetevők aránya. Az ökológiai termesztésből származó növényi alapanyagok ellenőrzésén túl, a tanúsítás során szigorú átvilágításra kerül a biokozmetikumokkal szemben megkövetelt egyedi gyártás technológia megléte, az előállító laboratórium megfelelősége, és a késztermékek receptúrája, minősége, csomagolása.

2006-tól 105 biokozmetikumot (ökológiai kozmetikumot) fejlesztettek és tanúsíttattak a BIOKONTROLL Hungária Nonprofit Kft. szigorú ellenőrzése mellett, amelyek egy részét a BIOLA márkanév alatt a lakossági és professzionális felhasználók részére forgalmaznak Európában. Termékeik más részét az észak-amerikai piacon megrendelők egyedi márkaneve alatt kerülnek forgalomba.

Termékeikben nem alkalmaznak:

  • Etoxilált emulgeátorokat
  • Szintetikus színezékeket
  • Parabén-típusú konzerválószereket
  • Izotiazolin-származékokat tartalmazó konzerválószereket
  • Propilén-glikolt, butilén- glikolt, mint hidratáló anyagot
  • Petrolkémiai/ásványolaj-ipari anyagokat
  • Alumínium-tartalmú szintetikus vegyületeket
  • Állati eredetű glicerint
  • Nélkülözhető töltő- és adalékanyagokat.

Állatokon tesztelési kísérletet nem végeznek. GMO-mentes alapanyagokat használnak. Ionizáló sugárzást tartósítási célból sem alkalmaznak.

A termelés során a környezettudatos gazdálkodást tartják szem előtt. Környezetbarát fertőtlenítő- és tisztítószereket alkalmaznak üzemükben, amit jelenleg a GMP minőségbiztosítás szerint alkalmaznak és folyamatban van cégük ISO 9001-es tanúsítása is.

A Biola cég minősítései:

biokontroll_hungaria logo

Cleaneco logoCleaneco

  • Környezetbarát
  • Öko
  • Magyar termék
  • 100%-ban lebomló
  • Természetes eredetű alapanyagokból készült
  • Irritatív és allergén anyag mentes
  • Finom illatú
  • Vegán
  • Állatkísérlet mentes

Közel száz termékből álló teljes körű professzionális-ipari és háztartási termékcsaládjuk gyártását legkorszerűbb környezetkímélő üzemeikben végzik napenergia felhasználásával. Cégük saját kutatás-fejlesztési programjának köszönhetően vegyészeik által előállított receptúráiknak, megfelelnek az Európai Unió EU Ecolabel tanúsító rendszerének.
Céljuk, hogy termékeiket az első osztályú minőség és az igényes, innovatív megjelenés mellett a kiemelkedően kedvező ár jellemezze és ezen keresztül minél több háztartás és vállalkozás számára tegyék elérhetővé környezetbarát tisztítószer családjukat.
Budapest IV. kerületében működő 2000m2-es gyártó üzemük építésekor elsődleges céljuk volt, hogy környezeti terhelés nélkül korszerű, megújuló energiával működő technológiával gyártsák termékeiket.

A Sodasan cég minősítései:

not_tested_animals logovegan logo

Diós Gabi logoDiós Gabi

Ars poetica

A világ ellélektelenedése közepette szeretném visszahozni az egyénit, a személyre szabottat az életünkbe, megtölteni újra a körülöttünk lévő tárgyakat szellemmel, és szívvel. Olyan történeti korszakban élünk, ahol egy művész mitológiát teremthet. Talán korunk új mitológiája az ősi egyszerűség, ami az anyag tisztaságához nyúl vissza, miközben a természetfeletti erő harmóniáját keresi. A személyes élmények és érzések mellett fontos motívum számomra a ritualitás. A rítus és a mágia, mint az ember legmélyebb tudattalanja, de egyben megjelenítik az emberi tudatban a transzcendenciát, az Isteni szférát. Alkotásaim a harmóniára való törekvést fejezik ki, ami az emberiség legfontosabb és legállandóbb vágyakozása. Motívumaimban benne rejlik az emberiség egész sorsa, az emberek reménye, illúziója, fájdalma, öröme, nagysága és nyomorúsága: a valóság egész drámája, az élet. Ez az élet szenvedésekkel és örömökkel teli, de mindig túlnő önmagán. Talán ez egy állandó tényező, mely egy általános érvényű szabályt fejez ki: ez mindig így lesz.

Herbaria logoHerbária

Minőségpolitika

Szakmai felkészültségüket és tapasztalataikat felhasználva kiemelkedő minőségű termékeket állítanak elő. Céljuk, hogy termékeik használata támogassa vásárlóinkat egy egészséges életmód kialakításában és fenntartásában. Termékeik ellenőrzött gyógynövényekből ISO, GMP, HACCP minőségirányítási rendszerek alapján készülnek.

Filozófia

A Herbária 1949-ben alakult meg, azóta foglalkozik gyógynövény felvásárlással valamint gyógynövény alapú készítmények, gyógyteák, kozmetikumok és élelmiszerek előállításával és forgalmazásával. Társaságuk a magyar gyógynövény ipar és kereskedelem piacvezető vállalata.

Termékeik fejlesztésében és gyártásában hangsúlyt fektetünk a népgyógyászati hagyományokra, a cég több mint 60 éves tapasztalatára és nem utolsósorban a legkorszerűbb kutatási eredményekre. A termékfejlesztés fő iránya a gyógynövényekből álló készítmények körének bővítése valamint egy hungarikum gyógynövény termékkör kialakítása.

Tulajdon: 100% Magyar

Foglalkoztatottak száma: Több, mint 200 fő

Feldolgozás: Több, mint 1200 tonna gyógynövény feldolgozása, Co 2 kezelés, gőz sterilizálás

Gyártás: Több, mint 7 millió késztermék, 6 termékkategória, több, mint 300 fajta termék saját és bérgyártás

Diós Gabi logoDr. Konopka’s

1931
Dr. Konopka, az észt gyógyszerész gyógyszertárat nyit Tallin külvárosában. Életét annak szenteli, hogy tanulmányozza a gyógynövényeket, melyeket gyógyszertárában árult termékeiben hasznosít.

1932
Dr. Konopka feltalál egy sebgyógyító krémet, amely 48 értékes gyógynövény kivonatát tartalmazza. A vásárlókat lenyűgözi a krém azonnali hatása, és a „Dr. Konopka csodakrémje” nevet adják neki.

1935
Dr. Konopka egyedi, antibakteriális házi készítésű szappant dolgoz ki, alumínium-acetát felhasználásával. A termék annyira népszerűnek bizonyul, hogy a doktor teherautóval szállítja eladásra a szomszédos városokba is.

1936
Dr. Konopka bőr- és hajápolószereken kezd dolgozni.

Minden új terméket először a legigényesebb vevő, a doktor gyönyörű felesége próbál ki. A szépségápolási termékek értékesítése csak akkor kezdődhet meg, ha ő megerősíti, hogy a termékek a legmagasabb minőséget képviselik. A doktor több mint százötven hajápoló olajat dolgozott ki.

1938
Dr. Konopka szépségápolási receptjeit tartalmazó kis példányszámú könyvet jelentet meg saját költségén.

2013
Az Eurobiolab vállalat úgy dönt, hogy modern technológiák alkalmazásával újra piacra dobja Dr. Konopka szépségápolási receptjeit. Három évnyi megfeszített munka után végre megjelennek Dr. Konopka bőr- és hajápoló termékei.

Ecover logoEcover

Az ECOVER a világ egyik legnagyobb öko tisztítószer- és mosószergyártója. A cégnek sikerült megvalósítania a sokaknak paradoxnak számító célkitűzést: az otthonunk tisztán tartása hatékonyan, környezetbarát, egészség kímélő módon és – nem utolsó sorban – kényelmesen.

A természet ereje

Ha természetes anyagokkal is ugyanazt el lehet érni a háztartási munkában, mint kemikáliákkal, akkor miért választanánk a vegyszereket? Hosszú kutató munka után az ECOVER-nek sikerült megtalálnia azokat a növény- és ásványi alapanyagokat, amelyek tökéletes alternatívái a hagyományos, nem zöld mosószerek és tisztítószerek, személyi higiéniai termékek hatóanyagainak. A természetes alapanyagoknak köszönhetően a termékek nem allergének, és a környezetet is kímélik. Nemcsak a termék maga, de annak csomagolása is környezetbarát – a kupaktól a flakonig, címkéig minden újrahasznosítható, ráadásul alacsony energia-felhasználással.

A flakonok egy forradalmi technológiával készülnek: 75%-ban cukornádból, 25%-ban újrahasznosítható műanyagból. A cukornád, mint alapanyag jóval környezetbarátabb megoldás, mint a hagyományos  kőolaj alapú flakongyártás.

Jelenleg  40 országban forgalmazzák az Ecover-termékeket. Összesen 35 féle terméket gyártanak Európában(!) , a cég öko gyáraiban (Belgiumban, Svájcban és Észak-Franciaországban). Állatkísérleteket természetesen nem végeznek. A gyártás az EU-s szabványok szigorát felülmúló szabályozás mellett folyik.

Mindig egy lépéssel a világ előtt

Az Ecovert az innovatív gondolkodás vezérli a kezdetektől fogva. Mikor Frans Bogaerts (egy szappangyárban dolgozó belga kutató) évtizedekkel ezelőtt elhatározta, hogy megalkotja a világ első vegyszermentes mosószerét, még nem volt közismert a foszfát természetes vizekre gyakorolt káros hatása. A próbálkozásait siker koronázta, és 1980-ban megalapította az Ecovert, amely piacra dobta a világ első foszfát-, perborát -mentes mosóporát.

A ’90-es években gazdasági nehézségek következtek, amit befektetőkkel sikerült áthidalni. 1999. óta az Ecover tulajdonosa egy svéd (de dán származású) üzletember, Jörgen Philip-Sörensen családja. Az úriember – aki sajnos 2010-ben elhunyt – az Ecovert a zöld mosószer és tisztítószer piac csúcsára juttatta.

Az Ecover több, mint termékeket gyártó nagyvállalat. A cég a környezettudatosságot hirdető gondolkodás élharcosa is egyben. A legnagyobb büszkeségük a világ első ökológiai gyára, ami Malle-ban épült (1992-ben), Belgiumban. Az építés során a következő szempontokat vették figyelembe: a lehető legkevesebb életteret vegyék el az élővilágtól, minél kevesebb energiát használjanak a fenntartáshoz.  Az újrahasznosított anyagokból épült gyárban az esővíz hasznosításával működtetik a mellékhelyiségeket, zuhanyzókat. A természetet részben úgy próbálták kárpótolni az elvett élettérért, hogy a tetőre 6000 nm-nyi felületen zöld növényzetet telepítettek, amelyen most már nemcsak növények találhatók, de madarak is fészkelnek.

Az Ecover nevéhez fűződik az 14001 ISO szabvány bevezetése is. (Ezen ISO szabvány szerint a környezetközpontú irányítási rendszer célja, hogy ellenőrzés alatt tartsuk a környezetterhelést, megelőzzük a környezetszennyezést és a cég igazi zöld vállalatként működjön.)

A környezetvédelemért végzett munka miatt az Ecover jó néhány elismerésben részesült, talán a legkiemelkedőbb az ENSZ környezeti díja, amit 1993 nyarán nyert el. (A szóban forgó díj az UNEP – Egyesült Nemzetek Környezete Program – „A Föld 500 legnagyobb környezetvédője” cím.)

Erboristica logoErboristica

Az Athena’s-t 1969-ben alapították Pianoróban, a bolognai dombok között meghúzódó településen az alapító, Venturino Antonio kezdeményezésére, aki jelenleg is a társaság elnöke.
Venturio több éves tapasztalatra tett szert, amikor egy, a bőrápolásban élen járó amerikai cégnél dolgozott. Az volt a vágya, hogy vállalkozó legyen és saját kozmetikai céget alapítson, amely tükrözi az olaszok ízlését.

45 évvel távlatából az Athena’s-nak sikerült „zöld” cégként megszilárdítania hírnevét, amely képes elnyerni a vásárlók bizalmát, mivel betartja a nekik tett ígéreteket.
Az Athena’s mindenesetre továbbra is egy családi vállalkozás maradt, azonban egy hatalmas hozzáadott értéket képvisel a cég mögött álló csapat, amit olyan emberek alkotnak, akik nap mint nap azon dolgoznak fáradságos munkával, szenvedéllyel és eltökéltséggel, hogy legyőzzék a piac kihívásait, amely mind nagyobb hitelességet és szaktudást kíván meg.

Az Erboristica a cég vezető termékcsaládja, amelyben visszaköszön a cég filozófiája és alapelvei:

  • különös érzékenység a környezet iránt
  • szigorú állatjogi erkölcstan
  • tisztelet a felhasznált alapanyagok és területük iránt

A termékcsalád kozmetikumainak fő meghatározója, hogy egyedülállóan magas koncentrációban tartalmaznak természetes eredetű, bizonyítottan hatékony, 100%-ban aktív összetevőket. A bőrápolási termékek könnyen beszívódnak a bőrbe, a hajápoló termékek pedig a haj különböző igényeire specifikusan lettek kialakítva. A termékek kellemes állagúak és illatúak, hatékonyságuk pedig garantált.

  • az egész termékcsalád Vegan Ok minősítéssel rendelkezik
  • biológiailag lebomló, újrahasznosítható csomagolással és újrahasznosított papírból készülő dobozokkal biztosítva az alacsony környezeti behatást és a környezet védelmét
  • részese a Lifegate Zero IMPACT mozgalomnak, ezzel számos erdősítési programban részt vállalva, melyeket a társulat kezdeményez világszerte
  • elutasítja az állati eredetű összetevőket a termékekben, folyamatosan ellenőrizve, hogy egy összetevőt sem tesztelhetnek állatokon
  • dermatológiailag tesztelt a University of Ferra Kozmetikai Tanszéke által
  • termékei természetes összetevőkre épülnek, SLES/SLS helyett természetes habzószereket tartalmaznak, parabén-, szilikon- és szintetikus színezékmentesek, illetve nem található bennük kőolajszármazék sem
  • környezeti és toxikológiai vizsgálatok támasztják alá, hogy az esetlegesen felhasznált tartósítószerek biológiai úton lebomlanak, nem okoznak irritációt vagy fokozott érzékenységet

Az Erboristica minősítései:

energia_solare logonickel_tested logonot_tested_animals logovegan logo

Florascent logoFlorascent

A parfümkészítés tradicionális művészete

A Florascent egyedülálló kollekciója felélénkíti a 17. századi európai parfümkészítés művészetének tradícióját. Ezt a hagyományt követve a készítés során csak a legtisztább virágeszenciákat és speciális eljárással készült növényi kivonatokat használnak fel. Annak érdekében, hogy az alapanyagok természetes és összetéveszthetetlen illatát megőrizzék, kíméletes desztillálási és kivonatolási eljárás során használják fel őket. A néhány hónapos érlelési idő során az illatkompozícióknak van elég idejük arra, hogy kialakulhasson érett, összetéveszthetetlen karakterük. A természetes parfümök megalkotásához a hagyományos gyártási módszerek ismeretén felül széleskörű tapasztalatokra van szükség a ritka és értékes nyersanyagok felhasználását illetően. Roland Tentunian kreációi különleges karakterüket a természetes illatok átfogó ismeretének, illetve két évtized parfümkészítési tapasztalatainak köszönhetik. Az ő művészi érzékenysége, kézműves és technikai tudása váltották valóra az álmot: új életet lehelni a 17. századi hagyományos parfümművészetbe egy egyedi termékpalettán keresztül. Minden üvegcsét kézzel töltenek meg, zárnak le és helyeznek a stílusos papírdobozokba, melyek a Florascent márka névjegyévé váltak. A végeredmény egy érzéki műalkotás. Visszaemlékezés a Belle Époque időszakra, valamint érzéki csábítás az illatok, a szépség és az elegancia elvarázsoló világába.

Iecologic logoIecologic

Cégük bio/öko tisztítószerek gyártásával, ökodrogériai termékek nagykereskedelmével foglalkozik. Egyedülálló kínálatukban kizárólag bio/öko-tudatos termékek szerepelnek.

iecologic”, vagyis „én öko-tudatos szemléletű vagyok”, „azzá akarok válni”, „tudatos ember vagyok, akinek fontos a környezet- és egészségének védelme.”

Khadi logoKhadi

Khadi növényi hajápolás

A Khadi ősi, indiai ayurvédikus recepteket használ fel a kozmetikumok előállítása során, így egyedülállóan tiszta és természetes anyagokkal ápolja és festi be a hajat. A növényi hajfestékek hosszan tartó színt, egyedülálló ápolást, tartást és fényt adnak a hajnak. Teljesen másképp működnek, mint a vegyi festékek, nem hatolnak be a hajszálak belsejébe roncsolva azok szerkezetét, hanem minden egyes hajszálhoz kötődve képeznek védő festékréteget. A samponok és hajolajok az indiai orvoslás, az ayurvéda által elismert és ajánlott gyógynövények, virágok és olajok felhasználásával készülnek, egészségesen tartják a fejbőrt, fényessé, puhává és dússá teszik a hajat. A natúrkozmetikumokra vonatkozó szigorú szabályok értelmében nem tartalmaznak kémiai adalékanyagokat, kőolajszármazékokat, szilikont, ammóniát és peroxidot, semmiféle tartósítószert, illatanyagot vagy egyéb vegyi összetevőket, melyek károsak lehetnek, vagy a haj minőségét gyengítenék.

Alapelvek

Az alkalmazott alap- és segédanyagokra vonatkozó iránymutatásokon kívül egyéb elvek is kiemelkedő fontosságúak. Ilyen például a természet lehető legkisebb háborgatása, a veszélyeztetett fajok védelme, a környezetbarát gyártási folyamatok és a biológiailag lebomló termékek előállítása. A termékek gazdaságos és újrahasznosítható csomagolások formájában kerülnek forgalomba, ezzel is csökkentve a környezet hulladékterhelését. A Khadi szemlélete által a társadalmi felelősségvállalás, és az állatvédelem is fontos szerepet kap. A vadon termő gyógynövényeket kézzel gyűjtik össze a helyi lakosok, ez munkát biztosít számos vidéki, indiai ember számára. A Khadi tisztességes kereskedelmet folytat a gyártókkal és termelőkkel szemben, és ellenzi a gyermekmunkát. A Khadi elutasítja az állatkísérleteket, a gyártás, termékfejlesztés és a bőrgyógyászati vizsgálatoknál a termékeket és hatóanyagokat nem tesztelik állatokon.

A Khadi cég minősítései:

bdih logonot_tested_animals logovegan logo

L'Erbolario logoL’Erbolario

A L’Erbolario elnevezés az „erborare” évszázados kifejezést juttatja eszünkbe, melynek jelentése „gyógynövényeket gyűjteni a mezőkön, hogy kedvező tulajdonságaikat tanulmányozhassuk”. Éppen ez az, amit a L’Erbolario alapítói, Franco Bergamaschi és családja tett feleségével együtt, a biológus és kozmetológus Daniela Villaval. Tevékenységük családi receptekkel indult, melyeket kísérletek, tudományos kutatások és lepárlás segítségével teszteltek és fejlesztettek tovább. Ez vezetett a La Premiata Erboristeria Artigiana L’Erbolario 1978-as megnyitásához, melynek célkitűzése bizonyítottan hatékony természetes, növényi alapú kozmetikumok készítése volt. Az évek során a tudományos kutatás egyre részletesebbé, átfogóbbá és pontosabbá vált, felhasználva az olasz phyto-kozmetika alapító atyáinak felbecsülhetetlen hozzájárulását, közöttük professzor Gianni Proserpio-ét. A L’Erbolario filozófiájának mindig is szerves része volt a múlt értékes tudásának és a jövő tagadhatatlan vívmányainak elengedhetetlen szövetsége, azaz a hagyományos phyto-terápia és a modern kozmetológia ötvözése.

A L’Erbolario cég minősítései:

icea logo7metallitestati logo

Mediterraneo logoMediterraneo

Az Athena’s-t 1969-ben alapították Pianoróban, a bolognai dombok között meghúzódó településen az alapító, Venturino Antonio kezdeményezésére, aki jelenleg is a társaság elnöke.
Venturio több éves tapasztalatra tett szert, amikor egy, a bőrápolásban élen járó amerikai cégnél dolgozott. Az volt a vágya, hogy vállalkozó legyen és saját kozmetikai céget alapítson, amely tükrözi az olaszok ízlését.

45 évvel távlatából az Athena’s-nak sikerült „zöld” cégként megszilárdítania hírnevét, amely képes elnyerni a vásárlók bizalmát, mivel betartja a nekik tett ígéreteket.
Az Athena’s mindenesetre továbbra is egy családi vállalkozás maradt, azonban egy hatalmas hozzáadott értéket képvisel a cég mögött álló csapat, amit olyan emberek alkotnak, akik nap mint nap azon dolgoznak fáradságos munkával, szenvedéllyel és eltökéltséggel, hogy legyőzzék a piac kihívásait, amely mind nagyobb hitelességet és szaktudást kíván meg.

Mediterraneo vonala:

Az olívafa, a mediterrán régió igazi szimbóluma folyamatosan jelen volt a történelem során.

Az európai szabályozás alapján, az extra szűz olívaolaj kizárólag mechanikai vagy fizikai eljárással készülhet, és nem vethető alá más kezelésnek a mosáson, szűrésen, préselésen kívül. Az extra szűz olívaolaj olajsavtartalma nem haladhatja meg a 0.8%-ot.

A bio minősítés garantálja, hogy az olívaolaj olyan gazdaságból származik, amely nem használ szintetikus vegyszereket (fertőtlenítők, rovarirtók, stb.) és génmódosítást.

Nem véletlen, hogy az Athena’s e nemes növénynek szentelt termékvonala számára bio minősítésű, extra szűz olívaolajat választott alapanyagként.

Az olívaolaj, ami 99%-ban trigliceridekből áll, részben elszappanosíthatatlan, így a szappanosítási eljárás után is értékes antioxidánsokat és vitaminokat tartalmaz.

Az olívaolaj, mely olyan esszenciális zsírsavakban gazdag, mint az olajsav és a linolsav, kulcsfontosságú összetevő a bőr-, haj- és fejbőrápolásban.

Az Athena’s Mediterraneo termékcsaládja, mely minősített extra szűz olívaolajjal készül, dermatológiailag tesztelt, aktív összetevőkben gazdag, SLS/SLES és parabénmentes termékek széles skáláját kínálja.

A Mediterraneo minősítései:

energia_solare logo

Najel logoNajel

A Najel értékei

Mint gyártó és forgalmazó, a SAS/NAJJAR cég teljes mértékben természetes kozmetikai termékekre specializálódott, olívaolaj és babérolaj felhasználásával. A Najel márka a teljes test számára biztosít szépségápolási termékeket, beleértve az Aleppo szappant, mely Szíriában, Aleppo városában készül tradicionális kézműves módszerrel.

Filozófia

A Najel márka alapját a természetes kozmetikumaiban visszaköszönő tudás képezi, mely az alapanyagokból ered.

  • Egyedülálló kozmetikumok: a SAS/NAJJAR cég gyártja az eredeti Aleppo szappant, mely 100%-ban bio összetevőkből áll. A Najel márka természetes hidratáló termékeivel a legegyszerűbb formájában hozza el számodra az anyatermészet legjavát.
  • Kutatás és fejlesztés: A Najel folyamatosan kutatja az új, bőrbarát összetevőket, melyeket a szaktudásukkal olyan kozmetikumokká változtathatnak, melyeknek nincs párja. Továbbá, az új kozmetikumok kialakításához egy specialista kutató kémikust alkalmaznak.
  • Visszakövethetőség és átláthatóság: A termékek 30%-át az Ecocert Greenlife tesztelte és minősítette.

2011-ben az Aleppo szappan védjegyet kapott a Szíriai Fogyasztóvédelmi és Belkereskedelmi Minisztériumtól.

Ez a jelzés a termék földrajzi származási helyét fedi le: Az Aleppo szappant Szíriában, Aleppo városban és környékén kell gyártani. Így a szappanok ezzel a jelzéssel vannak ellátva, az eredeti, tradicionális Szíriai Aleppo Szappan garanciájaként.

Már több, mint 15 éve a francia cég, NAJJAR natúrkozmetikumok gyártásával és forgalmazásával foglalkozik. A bőrápolási termékei főleg olívaolajon alapszanak, különösen az Aleppo szappan, a Marseilles-i szappan híres elődje. Ez a szappan, melyet először a középkorban szállítottak Franciaországba, ma Aleppoban, Észak-Szíriában készül, tradicionális, kézműves módszerekkel. Kizárólag olívaolajat és babérolajat tartalmaz.

A SAS/NAJJAR franciaországi központi irodájából és két gyártási területből áll Szíriában: saját gazdálkodásukban 14 olíva-erdő található, és helyi gazdákkal művelik a több mint 10650 olívafát. A babérfák két hegy közötti völgyben nőnek, a mediterrán parton Masyaf közelében. Ezek a gazdaságok az Ecocert felé tanúsított elköteleződésüknek megfelelően működnek.

Naturissimo logoNaturissimo

A Biola cég natúrkozmetikai vonala. Tradicionális gyógynövény ismeret és a bőrgyógyászat legújabb kutatási eredményeinek figyelembevételével termékeket nyújt ahhoz, hogy a szépséget természetes és egészséges úton teremtse meg. Rendszeresen ellenőrzik, hogy növényi alapanyag beszállítóik környezetkímélő technológiával az előírásoknak megfelelő módon termesztik a termékeikhez szükséges növényi anyagokat. Az általuk gyártott natúrkozmetikumokat az Európában általánosan elfogadott német natúrkozmetikai feltételrendszer szerint készítik. A termelés során a környezettudatos gazdálkodást tartják szem előtt. Környezetbarát fertőtlenítő- és tisztítószereket alkalmaznak üzemükben, amit jelenleg a GMP minőségbiztosítás szerint alkalmaznak és folyamatban van cégük ISO 9001-es tanúsítása is.

Az elmúlt 12 évben cégük a Naturissimo márkanév alatt történő megjelentetés céljából 98 lakossági és professzionális alkalmazásra szánt natúrkozmetikai arc- és testápolási terméket fejlesztett a magyar kozmetikai termékek piacára.

Natúr- és biokozmetikai termékeikben vonatkozóan az általános európai normáknak megfelelően nem alkalmaznak:

  • Etoxilált emulgeátorokat (emulziók képzéséhez)
  • S.L.S-t (Sodim-Lauryl-Szulfátot)
  • Szintetikus színezékeket
  • Szintetikus illatanyagokat (parfüm)
  • Parabén-típusú konzerválószereket
  • Izotiazolin-származékokat tartalmazó konzerválószereket
  • Propilén-glikolt, butilén- glikolt, mint hidratáló anyagot
  • Petrolkémiai/ásványolaj-ipari anyagokat
  • Alumínium-tartalmú szintetikus vegyületeket
  • Állati eredetű glicerint
  • Előlt állatokból származó anyagokat
  • Nélkülözhető töltő- és adalékanyagokat.
  • Fantázianévvel ellátott (részletesen nem kiírt összetevők csoportja) hatóanyagokat.

A termékek döntő többsége 100% VEGAN.

Állatokon tesztelési kísérletet nem végeznek. GMO-mentes alapanyagokat használnak. Ionizáló sugárzást tartósítási célból sem alkalmaznak.

Olivia natural logoOlivia natural

A tudatos élet legfontosabb alappillérei az egészséges táplálkozás és a mozgás, azonban a kozmetikumaink tudatos megválasztásával is segíthetjük, hogy a testünknek kevesebb káros anyaggal kelljen megküzdenie, így több energiánk maradjon a megfelelő emésztésre, a fizikai és szellemi munkára vagy a társas életre.

A szappanfőzési eljárások és egyéb testápoló termékek és fürdőkozmetikumok fejlesztésében az alapító, Zékány M. Judit gyógyszerész asszisztens végzettségére és sok éves tapasztalatára építenek, a termékek állandó prémium minőségét pedig szakértelme mellett szintén magas minőségű felhasznált természetes alapanyagok is biztosítják.

Termékeik egytől egyig 100%-ig természetes alapanyagokból készülnek, nem tartalmaznak mesterséges konzerválószereket, vegyi anyagokat, kőolajszármazékokat, szintetikus színező- és illatanyagokat. Alapanyagaik mind élelmiszer minősítéssel rendelkeznek, és néhány esetben ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból is származnak. Néhány termékük díszítéséhez a Nagymama által vegyszermentesen termesztett növények szárított szirmait használjuk fel. Számos termékük fő összetevője, a sheavaj és kakaóvaj egyaránt Fair trade gazdálkodásból származnak.

Nem végeznek állatkísérleteket.

Termékeiket ajánlják mindazoknak, akik figyelni szeretnének testük-lelkük egészségére és szeretnék bőrüket olyan kozmetikumokkal ápolni, amelyek természetes és hatékony bőrápoló hatóanyagokkal vannak tele. Legfőbb céljuk az értékteremtés és szeretnék, ha termékeikkel a természetes és egészséges életre hívnák fel a figyelmet, és hozzájárulnának az emberek boldogabb életéhez.

Pandhy's logoPandhy’s

Az alapítók kezdeti reményeit messze túlszárnyalva a PANDHY’S™ márkanév alatt ma már több száz, kizárólag saját fejlesztésű, innovatív, természetes összetételű, professzionális és lakossági kozmetikum kerül piacra világszerte, öt kontinens közel 40 országában. A több, mint egy évtizedes működés számtalan rangos nemzetközi díjat, szakmai elismerést és üzleti sikert hozott.

A PANDHY’S™ Mineral Makeup sminkanyagok teljesen új irányt nyitnak az arc és testfestésben; poralapú, tiszta ásványi pigmentekkel színezhetjük még szebbé magunkat, minden káros és felesleges puffer és segédanyag nélkül. A színek sokféleségének és a felhasználásnak csak a fantázia szabhat határt. Nagyon izgalmas dolog, hogy az arcpírként használt porral színezhetjük az ajkunkat, és ugyanazzal a színnel lakkozhatjuk a körmünket is.

A PANDHY’S™ sminkanyagokkal:

  • bármilyen alapú allergia teljesen kizárható
  • minden bőrtípushoz, textúrához használható
  • tartósítószer-, talkum-, olaj- és illatanyagmentes minden elem. Mellőzünk minden olyan összetevőt, aminek semmi más célja nincs, mint a térfogatnövelés, vagy a végtermék megjelenésének javítása.

Mi büszkén vállaljuk, hogy a készítményeink mindegyikét kézimunkával állítjuk elő.

A PANDHY’S™ cég minősítései:

cosmeticibiologici logo

Urtekram logoUrtekram

Az Urtekram Skandinávia legnagyobb biotermékeket forgalmazó cége. Fő irodájuk Dánia északi részén, a festői Mariagerben helyezkedik. Történetük 1972-ben kezdődött, amikor épphogy csak kezdett előtérbe kerülni az úttörő szemlélet: a közösség iránti érzékenység és a környezettudatosság. Ma már termékeiket több, mint 36 országban értékesítik Skandinávia, az EU, Oroszország, Közel-Kelet, Ázsia és Észak-Amerika területén.

A márkanév

A dán szótár szerint az „urtekraemmer” egy régi elnevezése a gyógynövényárusnak. Mások szerint az „urtekraemmer” egy kifejezés arra a közértesre, aki a külföldi, előre gyártott, feldolgozott élelmiszerekkel szemben a helyi termékeket árulta.

Az Urtekram cég minősítései:

organic_bio_cosmetique logoecocert logofairtrade logovegan logo