Összes Márka

Acorelle logoAcorelle

A kezdetek

Az Acorelle márka 2005-ben jött létre Délnyugat-Franciaország Lot et Garonne régiójában, egy Frespech nevezetű kis faluban.

Ma, az Acorelle egy speciális márka, mely a következő területeken tanúsított szaktudásáról ismert:

  • Illatok
  • Szőrtelenítés és ehhez kapcsolódó testápolás
  • Babaápolás

Az Acorelle nagyfokú odafigyelést fordít kozmetikai termékeinek megalkotására és a helyi erőforrások kiaknázására. Üzleti partnerei és a természetes összetevők mind a Lot et Garonne régióból származnak.

Az Acorelle receptúrák a rendelkezésre álló bio forrásokból származó aktív, természetes összetevőket tartalmaznak. A felelősségteljes, fenntartható előállításra a termékek Ecocert minősítése és a Cosmebio a garancia.

Az aktív összetevők és alapanyagok olyan feldolgozási folyamatok eredményei, melyek tisztelik az embereket és a természetet. Alacsony energiafogyasztással és nem kémiai oldószerek használatával a növényi kivonatok megőrzik eredeti állapotukat. Az aktív kivonatok a bőr szükségleteihez válogatottak. A formulák ezeknek a kivonatoknak a tökéletes koncentrációját tartalmazzák, ezzel garantálva a kívánt hatékonyságot.

Csodálatos találkozásokkal övezett múlt

2009-ben a 100%-ban természetes, teljesen bio illatok létrehozásában úttörő Acorelle egyesítette erőit Philippe Collettel, aki a márka exkluzív illatszerésze lett. A Grasse parfüméria illatszerészeként sok utazása és az őt körülvevő kies táj inspirálta. Ért hozzá, hogy hogyan lehet a természetes alapanyagok kiszámíthatatlanságát megszelídíteni, hogy olyan igazi illatokat hozzon létre, melyek a bőrön kelnek életre.

A történet Patty Canackal folytatódik, egy illatérzékelési specialistaként dolgozó energiabombával. Ő az illatok szakértője, aki azt tanulmányozza, hogy az illóolajok illatai hogyan befolyásolják az emberek hangulatát.

Az Acorelle illatai az illatérzékelés alaptörvényeire épülve jöttek létre. Hatással vannak az érzelmi egyensúlyra és harmóniát, jó közérzetet biztosítanak három kategóriába sorolva: energizálás, kiegyensúlyozás, illetve nyugtató hatás.

Az Acorelle minősítései:

AloeBio50 logoAloeBio50

Az Athena’s-t 1969-ben alapították Pianoróban, a bolognai dombok között meghúzódó településen az alapító, Venturino Antonio kezdeményezésére, aki jelenleg is a társaság elnöke. Venturio több éves tapasztalatra tett szert, amikor egy, a bőrápolásban élen járó amerikai cégnél dolgozott. Az volt a vágya, hogy vállalkozó legyen és saját kozmetikai céget alapítson, amely tükrözi az olaszok ízlését.

45 évvel távlatából az Athena’s-nak sikerült „zöld” cégként megszilárdítania hírnevét, amely képes elnyerni a vásárlók bizalmát, mivel betartja a nekik tett ígéreteket. Az Athena’s mindenesetre továbbra is egy családi vállalkozás maradt, azonban egy hatalmas hozzáadott értéket képvisel a cég mögött álló csapat, amit olyan emberek alkotnak, akik nap mint nap azon dolgoznak fáradságos munkával, szenvedéllyel és eltökéltséggel, hogy legyőzzék a piac kihívásait, amely mind nagyobb hitelességet és szaktudást kíván meg.

Az Athena’s az aloe vera növény fantasztikus hatásainak kihasználására létrehozott egy natúrkozmetikai termékcsaládot, melynek termékei 50%-ban tartalmaznak minősített termőterületről származó bio aloe vera kivonatot, gondosan ügyelve rá, hogy a növény minden hasznos tulajdonsága érvényesülhessen.

  • Az esetlegesen használt tartósítószerek környezeti és toxikológiai tanulmányok által bizonyítottan nem okoznak irritációt vagy fokozott érzékenységet, valamint biológiai úton lebomlanak
  • A termékek nem tartalmaznak kőolajszármazékokat, állati eredetű összetevőket, SLES/SLS-t, parabént vagy alkoholt
  • A termékcsalád mikrobiológiailag, dermatológiailag és nehézfémekre tesztelt, ezért a sérülékeny, érzékeny bőr számára is ideális ápolást biztosít, felnőttek és gyerekek számára egyaránt

Az AloeBio50 minősítései:

Annemarie Börlind logoAnnemarie Börlind

Elsősorban bio termesztésű alapanyagokból álló bőrbarát natúrkozmetikumokat gyártanak. Az Annemarie Börlind termékeket minden bőrtípusnak és a különböző bőrproblémáknak megfelelően alakították ki, egy nagy csokor gondosan válogatott természetes összetevővel, állati kivonatok, kőolajszármazékok vagy szilikonok felhasználása nélkül.

Cégük kutatási és fejlesztési csapata folyamatosan járja a világ minden táját, újabb és újabb természetes eredetű összetevők után kutatva, melyek alkalmasak lehetnek a bőr ápolására és szépségének megőrzésére. A legújabb technológiai eljárások alkalmazásával válik lehetővé, hogy folyamatosan a kozmetikai ipar élvonalában maradjanak. Ezt támasztja alá díjaik hosszú listája.

Az EcoControl tanúsítja elhivatottságukat a természet és a minőség iránt. Az Annemarie Börlind termékek mindegyike eleget tesz az Eco Control minősítés szigorú követelményeinek és minőségi iránymutatásainak. Ez garantálja a fogyasztók számára többek közt azt is, hogy a termékek előállítása és fejlesztése során nem végeznek állatkísérleteket vagy, hogy genetikailag módosított összetevők nem kerülnek felhasználásra. Termékeink hatékonyságát és bőrbarát jellegét klinikai tesztek igazolják.

Balzsamlabor logoBalzsamlabor

A Balzsam Labor Bt. évtizedek óta olyan kozmetikai készítmények fejlesztésével és gyártásával foglalkozik, melyeknek az évszázados hagyomány és népgyógyászati tapasztalat az alapja. Minden egyes termékünkben ezt az örökséget ötvözzük a legújabb tudományos kutatások eredményeivel. Elsődleges szempont készítményeinknél, hogy a felhasznált növényi kivonatok, természetes olajok a legjobb minőségűek legyenek, így garantálva a termékek magas minőségét.

Bio2You logoBio2You

A természet ereje és csodája.

A Bio2You egyesíti a szakembereket, akik saját területükön a legjobbak, akik nemcsak létrehoznak és fejlesztenek kiváló minőségű természetes termékeket, hanem ezt teljes szívvel, csillogó szemekkel készítik!

Úgy tűnik, hogy a homoktövis egyszerűen fenomenális, és nincs más hasonló az egész világon! A homoktövis összetevői 190 biológiailag aktív anyag, köztük számos antioxidáns, 18 aminosav, 14 vitamin (A-vitamin , az egész csoport B-vitamin, C-, D-, K-, P- vitamin), pro-vitamin és a négy Omega zsírsav is megtalálható. A vitaminok koncentrációja a homoktövisben sokkal magasabb, mint más növényekben, például A- vitamin tartalma háromszor magasabb, mint a sárgarépáé, a C-vitamin tartalma tízszer magasabb, mint a narancsé, és E-vitamin tartalma négyszer magasabb, mint a napraforgó magé. A homoktövis gazdag összetétele alkalmas sokféle betegség kezelésére, és megérdemli, hogy úgy nevezzük mint a fiatalság elixírje, mert védi a sejteket, lassítja a sejtöregedést és regenerálja azokat, fantasztikus energiaforrás, sőt csökkenti a rosszindulatú daganatok kialakulását.

Ezért, a Bio2YOU és a lett homoktövis termesztők, európai tudósok együttműködéssel előállították a homoktövis termékeket, melyek megőrzik a homoktövis értékes tulajdonságait.

Homoktövis

A homoktövis (Hippophae) az ezüstfafélék (Elaeagnaceae) családjába tartozik. Több ezer éve nő a feketeföldben, erős, értékes gyümölcshozó fa. Nem csoda, hogy néhány ezer évvel ezelőtt, Kínában, Tibetben és Görögországban a gyógyítók értékelték a homoktövis tulajdonságait, használták a bőr és a belső betegségek kezelésére. A homoktövis olaj nyugtató és gyógyító hatását használták a gyulladások gyógyítására. Egyike azon ritka növényeknek, melynek a levelei és a gyümölcsei tartalmazzák szinte az összes természetben fellelhető vitamint.

Biola logoBiola

A Biola cég a tradicionális gyógynövény ismeret és a bőrgyógyászat legújabb kutatási eredményeinek figyelembevételével termékeket nyújt ahhoz, hogy a szépséget természetes és egészséges úton teremtse meg.

Amint azt a cimkén látható logó is jelöli, alapanyagaira és gyártástechnológiáját tekintve is a Biokontroll Hungária Nonprofit Kft. tanúsítja.

A BIOKONTROLL Nonprofit Kft. (HU-ÖKO-01) által tanúsított arc- és testápolási biokozmetikumok összetevői, a magyar előírások szigorúsága miatt, több mint 95% ökológiai termesztésből származó növényi alapanyagot tartalmaznak, illetve fürdőkészítmények esetében több mint 70% az ökológiai összetevők aránya. Az ökológiai termesztésből származó növényi alapanyagok ellenőrzésén túl, a tanúsítás során szigorú átvilágításra kerül a biokozmetikumokkal szemben megkövetelt egyedi gyártás technológia megléte, az előállító laboratórium megfelelősége, és a késztermékek receptúrája, minősége, csomagolása.

2006-tól 105 biokozmetikumot (ökológiai kozmetikumot) fejlesztettek és tanúsíttattak a BIOKONTROLL Hungária Nonprofit Kft. szigorú ellenőrzése mellett, amelyek egy részét a BIOLA márkanév alatt a lakossági és professzionális felhasználók részére forgalmaznak Európában. Termékeik más részét az észak-amerikai piacon megrendelők egyedi márkaneve alatt kerülnek forgalomba.

Termékeikben nem alkalmaznak:

  • Etoxilált emulgeátorokat
  • Szintetikus színezékeket
  • Parabén-típusú konzerválószereket
  • Izotiazolin-származékokat tartalmazó konzerválószereket
  • Propilén-glikolt, butilén- glikolt, mint hidratáló anyagot
  • Petrolkémiai/ásványolaj-ipari anyagokat
  • Alumínium-tartalmú szintetikus vegyületeket
  • Állati eredetű glicerint
  • Nélkülözhető töltő- és adalékanyagokat.

Állatokon tesztelési kísérletet nem végeznek. GMO-mentes alapanyagokat használnak. Ionizáló sugárzást tartósítási célból sem alkalmaznak.

A termelés során a környezettudatos gazdálkodást tartják szem előtt. Környezetbarát fertőtlenítő- és tisztítószereket alkalmaznak üzemükben, amit jelenleg a GMP minőségbiztosítás szerint alkalmaznak és folyamatban van cégük ISO 9001-es tanúsítása is.

A Biola cég minősítései:

Diós Gabi logoDiós Gabi

Ars poetica

A világ ellélektelenedése közepette szeretném visszahozni az egyénit, a személyre szabottat az életünkbe, megtölteni újra a körülöttünk lévő tárgyakat szellemmel, és szívvel. Olyan történeti korszakban élünk, ahol egy művész mitológiát teremthet. Talán korunk új mitológiája az ősi egyszerűség, ami az anyag tisztaságához nyúl vissza, miközben a természetfeletti erő harmóniáját keresi. A személyes élmények és érzések mellett fontos motívum számomra a ritualitás. A rítus és a mágia, mint az ember legmélyebb tudattalanja, de egyben megjelenítik az emberi tudatban a transzcendenciát, az Isteni szférát. Alkotásaim a harmóniára való törekvést fejezik ki, ami az emberiség legfontosabb és legállandóbb vágyakozása. Motívumaimban benne rejlik az emberiség egész sorsa, az emberek reménye, illúziója, fájdalma, öröme, nagysága és nyomorúsága: a valóság egész drámája, az élet. Ez az élet szenvedésekkel és örömökkel teli, de mindig túlnő önmagán. Talán ez egy állandó tényező, mely egy általános érvényű szabályt fejez ki: ez mindig így lesz.

Diós Gabi logoDr. Konopka’s

1931
Dr. Konopka, az észt gyógyszerész gyógyszertárat nyit Tallin külvárosában. Életét annak szenteli, hogy tanulmányozza a gyógynövényeket, melyeket gyógyszertárában árult termékeiben hasznosít.

1932
Dr. Konopka feltalál egy sebgyógyító krémet, amely 48 értékes gyógynövény kivonatát tartalmazza. A vásárlókat lenyűgözi a krém azonnali hatása, és a „Dr. Konopka csodakrémje” nevet adják neki.

1935
Dr. Konopka egyedi, antibakteriális házi készítésű szappant dolgoz ki, alumínium-acetát felhasználásával. A termék annyira népszerűnek bizonyul, hogy a doktor teherautóval szállítja eladásra a szomszédos városokba is.

1936
Dr. Konopka bőr- és hajápolószereken kezd dolgozni.

Minden új terméket először a legigényesebb vevő, a doktor gyönyörű felesége próbál ki. A szépségápolási termékek értékesítése csak akkor kezdődhet meg, ha ő megerősíti, hogy a termékek a legmagasabb minőséget képviselik. A doktor több mint százötven hajápoló olajat dolgozott ki.

1938
Dr. Konopka szépségápolási receptjeit tartalmazó kis példányszámú könyvet jelentet meg saját költségén.

2013
Az Eurobiolab vállalat úgy dönt, hogy modern technológiák alkalmazásával újra piacra dobja Dr. Konopka szépségápolási receptjeit. Három évnyi megfeszített munka után végre megjelennek Dr. Konopka bőr- és hajápoló termékei.

Dr. Organic logoDr. Organic

Organikus alapanyagok
Minden esetben arra törekszünk, hogy organikusan termesztett alapanyagokat használjunk fel. Amennyiben erre nincs lehetőség, mindig természetes eredetű helyettesítő terméket választunk.

Bioaktív összetevők
Az ellenőrzött bioaktív kivonatok biztosítják, hogy minden egyes termék garantáltan hatékony legyen.

Természetes összetevők
Természetes alapanyagokat használunk valamennyi termék esetén.

Vegyszerek nélkül
Nem dolgozunk olyan vegyi összetevőkkel, amelyek kapcsán gyakran hallunk különböző káros mellékhatásokról. Így sosem használunk parabent, sodium lauryl sulphate-ot (SLS), parfümöt vagy már mesterséges illatokat.

Állati összetevők nélkül
Valamennyi termékünket ajánljuk vegetáriánusoknak is. Néhány készítményünkben ugyanakkor megtalálhatóak állati melléktermékek: méz, méhpempő, propolisz, méhwax. Továbbá a hajkondicionálóink készítése során tejproteint használunk.

Állatkísérletek nélkül
A termékeinket minden esetben önkénteseken teszteljük, hogy megbizonyosodjunk termékeink biztonságosságáról és hatékonyságáról. Nem végzünk állatkísérleteket sem alapanyagokon sem késztermékeken.

Kőolaj nélkül
Kizárólag növényi eredetű olajokat és kivonatokat használunk, petróleum-származékokat, mint paraffin és petrolium sosem.

Génmódosított összetevők nélkül
Génmódosított organizmusokat nem alkalmazunk, hogy biztosítsuk formuláink természetességét.

Tartósítószerek
A termékek biztonságának fenntartása érdekében természetes eredetű, magas minőségű tartósítószereket használunk.

Erboristica logoErboristica

Az Athena’s-t 1969-ben alapították Pianoróban, a bolognai dombok között meghúzódó településen az alapító, Venturino Antonio kezdeményezésére, aki jelenleg is a társaság elnöke.
Venturio több éves tapasztalatra tett szert, amikor egy, a bőrápolásban élen járó amerikai cégnél dolgozott. Az volt a vágya, hogy vállalkozó legyen és saját kozmetikai céget alapítson, amely tükrözi az olaszok ízlését.

45 évvel távlatából az Athena’s-nak sikerült „zöld” cégként megszilárdítania hírnevét, amely képes elnyerni a vásárlók bizalmát, mivel betartja a nekik tett ígéreteket.
Az Athena’s mindenesetre továbbra is egy családi vállalkozás maradt, azonban egy hatalmas hozzáadott értéket képvisel a cég mögött álló csapat, amit olyan emberek alkotnak, akik nap mint nap azon dolgoznak fáradságos munkával, szenvedéllyel és eltökéltséggel, hogy legyőzzék a piac kihívásait, amely mind nagyobb hitelességet és szaktudást kíván meg.

Az Erboristica a cég vezető termékcsaládja, amelyben visszaköszön a cég filozófiája és alapelvei:

  • különös érzékenység a környezet iránt
  • szigorú állatjogi erkölcstan
  • tisztelet a felhasznált alapanyagok és területük iránt

A termékcsalád kozmetikumainak fő meghatározója, hogy egyedülállóan magas koncentrációban tartalmaznak természetes eredetű, bizonyítottan hatékony, 100%-ban aktív összetevőket. A bőrápolási termékek könnyen beszívódnak a bőrbe, a hajápoló termékek pedig a haj különböző igényeire specifikusan lettek kialakítva. A termékek kellemes állagúak és illatúak, hatékonyságuk pedig garantált.

  • az egész termékcsalád Vegan Ok minősítéssel rendelkezik
  • biológiailag lebomló, újrahasznosítható csomagolással és újrahasznosított papírból készülő dobozokkal biztosítva az alacsony környezeti behatást és a környezet védelmét
  • részese a Lifegate Zero IMPACT mozgalomnak, ezzel számos erdősítési programban részt vállalva, melyeket a társulat kezdeményez világszerte
  • elutasítja az állati eredetű összetevőket a termékekben, folyamatosan ellenőrizve, hogy egy összetevőt sem tesztelhetnek állatokon
  • dermatológiailag tesztelt a University of Ferra Kozmetikai Tanszéke által
  • termékei természetes összetevőkre épülnek, SLES/SLS helyett természetes habzószereket tartalmaznak, parabén-, szilikon- és szintetikus színezékmentesek, illetve nem található bennük kőolajszármazék sem
  • környezeti és toxikológiai vizsgálatok támasztják alá, hogy az esetlegesen felhasznált tartósítószerek biológiai úton lebomlanak, nem okoznak irritációt vagy fokozott érzékenységet

Az Erboristica minősítései:

Florascent logoFlorascent

A parfümkészítés tradicionális művészete

A Florascent egyedülálló kollekciója felélénkíti a 17. századi európai parfümkészítés művészetének tradícióját. Ezt a hagyományt követve a készítés során csak a legtisztább virágeszenciákat és speciális eljárással készült növényi kivonatokat használnak fel. Annak érdekében, hogy az alapanyagok természetes és összetéveszthetetlen illatát megőrizzék, kíméletes desztillálási és kivonatolási eljárás során használják fel őket. A néhány hónapos érlelési idő során az illatkompozícióknak van elég idejük arra, hogy kialakulhasson érett, összetéveszthetetlen karakterük. A természetes parfümök megalkotásához a hagyományos gyártási módszerek ismeretén felül széleskörű tapasztalatokra van szükség a ritka és értékes nyersanyagok felhasználását illetően. Roland Tentunian kreációi különleges karakterüket a természetes illatok átfogó ismeretének, illetve két évtized parfümkészítési tapasztalatainak köszönhetik. Az ő művészi érzékenysége, kézműves és technikai tudása váltották valóra az álmot: új életet lehelni a 17. századi hagyományos parfümművészetbe egy egyedi termékpalettán keresztül. Minden üvegcsét kézzel töltenek meg, zárnak le és helyeznek a stílusos papírdobozokba, melyek a Florascent márka névjegyévé váltak. A végeredmény egy érzéki műalkotás. Visszaemlékezés a Belle Époque időszakra, valamint érzéki csábítás az illatok, a szépség és az elegancia elvarázsoló világába.

Acorelle logoi+m

Filozófia

Az i+m termékeinek megalkotása során a tradíció és a növények gyógyító hatásai egyesülnek a természet iránti szeretettel. Már több, mint 35 éve üzemel a márka Berlinben, magas fokú társadalmi elköteleződéssel és határozott környezettudatos filozófiával. Értékes és egyedülálló kozmetikumaik receptúráiban válogatott, regionális, ellenőrzött biológiai háztartásból származó nyersanyagok és hatóanyagok, mint például természetes, hidegen sajtolt olajak olvadnak össze. A növényi alapú tartósítás a receptúrák meghatározó alapelve. Így magas színvonalú, autentikus natúrkozmetikumok születnek, melyek a különböző bőrtípusok és egyéni szükségletek számára is a megfelelő ápolást biztosítják.

Első pillantásra – i+m natúrkozmetikumok FAIR – ORGANIKUS – VEGÁN

Az i+m 1978-ban alakult és mára Németország tradíciókban leggazdagabb natúrkozmetikai márkáinak egyike. A társadalmi és ökológiai felelősségvállalás ugyanolyan fontos az i+m számára, mint az ápolás széles skálája. Az i+m-nél különösen kiemelt szerepet kap az alapanyagok környezetbarát előállítása és a szállítókkal való tisztességes, társadalmilag felelős együttműködés. Az i+m ezekre az alapokra építi már sok éve biogazdálkodását és fair trade nyersanyag-kereskedelmi együttműködéseit, mint például a marokkói argánolaj és az észak-ugandai sheavaj felhasználását. A 100%-ban bio minősítésű termékeket világszerte több, mint 15 országban forgalmazzák.

A kezdetek az i+m-nél

Úttörő szemlélet, eszmeiség, a természet és az emberek szeretete

Az akkoriban megszokott kozmetikumokkal szembemenően Inge Stamm 1978-ban fejlesztette ki és készítette el az első i+m bőrápolási termékeket, melyekhez természetes alapanyagokat használt fel, valamint lemondott a termékek külső csomagolásáról. Három szakterületének (gyógyszerész, szülésznő és természetgyógyász) köszönhetően mély tudásra tett szert a természet emberekre gyakorolt jótékony hatását illetően:

“Mint gyógyszerész, megismertem a növényi hatóanyagokat, valamint a különböző krémek elkészítésének módját. Mint természetgyógyász, még többet tanultam a gyógynövényekről. Mint szülésznő pedig megfigyeltem, hogy egyre több újszülött reagált érzékenyen azokra a kozmetikumokra, amelyek alig tartalmaztak természetes összetevőket. Nem találtam a polcon egy olyan krémet sem, ami megfelelt volna az elképzeléseimnek. Ezért kezdtem el több, mint 35 évvel ezelőtt egy olyan új kozmetikai termékcsaládot kifejleszteni, amely tartósítószerek, kőolajszármazékok és szintetikus összetevők felhasználása nélkül készül. Az i+m megalapításával követtem a víziómat egy olyan natúrkozmetikai családról, amely kiemelkedően jól összeválogatott, növényi összetevőkből áll és amely egyszerű, mégis magas színvonalú.”

1978-ban a környezettudatos és önfenntartó életmód még társadalmi szempontból egyedülálló volt, a természetes, ökológiai gazdálkodásból származó alapanyagok felkutatása pedig igazi kihívást jelentett. Inge Stamm az alapanyagokkal szembeni magas elvárásait a legtöbb szállító értetlenül fogadta. Sokan először találkoztak azzal az igénnyel, hogy a kozmetikai alapanyagok biogazdálkodásból származzanak. Eltökéltségével, víziójával és jó érveivel Inge Stamm meggyőzött néhány szállítót a biogazdálkodások előnyeiről. Az ő úttörő munkásságuk kövezte ki az utat a natúrkozmetikumok fejlődéséhez és mindahhoz, ami a natúrkozmetikum mai definíciója mögött áll. Ma az i+m natúrkozmetikumok az egész világról származó, legjobb minőségű bio alapanyagokból készülnek.

Az i+m natúrkozmetikumok jelene

2007-től Inge Stamm Jörg von Kruse és Bernhard von Glasenapp segítségével megkezdte az i+m továbbfejlesztését és terjeszkedését. Kettejükben Inge két fiatal idealistára talált, akik már évtizedes tapasztalattal rendelkeztek vállalkozás-vezetés terén. Már ezalatt az idő alatt is a környezettudatosság és a fenntarthatóság volt a két fő vezetési és gazdálkodási alapelvük. Amikor megismerték az i+m alapítóját, Ingét, egyértelmű volt, hogy együtt szeretnék továbbfejleszteni a vállalkozást. Hárman egy harmonikus egészben egyesítették a vállalkozáson keresztül a környezettudatosságot, a designt és a társadalmi felelősségvállalást. Mióta Inge 2013 végén megkezdte jól megérdemelt nyugdíjas éveit, Jörg és Bernhard tovább vezetik a vállalkozást és tovább bővítik az i+m összetéveszthetetlen termékeinek széles palettáját.

Az i+m minősítései:

Khadi logoKhadi

Khadi növényi hajápolás

A Khadi ősi, indiai ayurvédikus recepteket használ fel a kozmetikumok előállítása során, így egyedülállóan tiszta és természetes anyagokkal ápolja és festi be a hajat. A növényi hajfestékek hosszan tartó színt, egyedülálló ápolást, tartást és fényt adnak a hajnak. Teljesen másképp működnek, mint a vegyi festékek, nem hatolnak be a hajszálak belsejébe roncsolva azok szerkezetét, hanem minden egyes hajszálhoz kötődve képeznek védő festékréteget. A samponok és hajolajok az indiai orvoslás, az ayurvéda által elismert és ajánlott gyógynövények, virágok és olajok felhasználásával készülnek, egészségesen tartják a fejbőrt, fényessé, puhává és dússá teszik a hajat. A natúrkozmetikumokra vonatkozó szigorú szabályok értelmében nem tartalmaznak kémiai adalékanyagokat, kőolajszármazékokat, szilikont, ammóniát és peroxidot, semmiféle tartósítószert, illatanyagot vagy egyéb vegyi összetevőket, melyek károsak lehetnek, vagy a haj minőségét gyengítenék.

Alapelvek

Az alkalmazott alap- és segédanyagokra vonatkozó iránymutatásokon kívül egyéb elvek is kiemelkedő fontosságúak. Ilyen például a természet lehető legkisebb háborgatása, a veszélyeztetett fajok védelme, a környezetbarát gyártási folyamatok és a biológiailag lebomló termékek előállítása. A termékek gazdaságos és újrahasznosítható csomagolások formájában kerülnek forgalomba, ezzel is csökkentve a környezet hulladékterhelését. A Khadi szemlélete által a társadalmi felelősségvállalás, és az állatvédelem is fontos szerepet kap. A vadon termő gyógynövényeket kézzel gyűjtik össze a helyi lakosok, ez munkát biztosít számos vidéki, indiai ember számára. A Khadi tisztességes kereskedelmet folytat a gyártókkal és termelőkkel szemben, és ellenzi a gyermekmunkát. A Khadi elutasítja az állatkísérleteket, a gyártás, termékfejlesztés és a bőrgyógyászati vizsgálatoknál a termékeket és hatóanyagokat nem tesztelik állatokon.

A Khadi cég minősítései:

L'Erbolario logoL’Erbolario

A L’Erbolario elnevezés az „erborare” évszázados kifejezést juttatja eszünkbe, melynek jelentése „gyógynövényeket gyűjteni a mezőkön, hogy kedvező tulajdonságaikat tanulmányozhassuk”. Éppen ez az, amit a L’Erbolario alapítói, Franco Bergamaschi és családja tett feleségével együtt, a biológus és kozmetológus Daniela Villaval. Tevékenységük családi receptekkel indult, melyeket kísérletek, tudományos kutatások és lepárlás segítségével teszteltek és fejlesztettek tovább. Ez vezetett a La Premiata Erboristeria Artigiana L’Erbolario 1978-as megnyitásához, melynek célkitűzése bizonyítottan hatékony természetes, növényi alapú kozmetikumok készítése volt. Az évek során a tudományos kutatás egyre részletesebbé, átfogóbbá és pontosabbá vált, felhasználva az olasz phyto-kozmetika alapító atyáinak felbecsülhetetlen hozzájárulását, közöttük professzor Gianni Proserpio-ét. A L’Erbolario filozófiájának mindig is szerves része volt a múlt értékes tudásának és a jövő tagadhatatlan vívmányainak elengedhetetlen szövetsége, azaz a hagyományos phyto-terápia és a modern kozmetológia ötvözése.

A L’Erbolario cég minősítései:

Logona logoLogona

Az a szenvedély és ideológia, ami létrehozta a Logonát, a mai napig meghatározza a céget. A természetes kozmetikumok úttörőjeként már több, mint 35 éve bíznak a növények finom erejében. Szigorúan ellenőrzött natúrkozmetikumaik, melyek folyamatos kutatás és fejlesztés során születtek, tetőtől talpig nyújtanak gondoskodást férfiak és nők, illetve az egész család számára. Ezeken a termékeken keresztül kifejezik a világhoz való hozzáállásukat: a természet iránt érzett mély szeretetet, az életszeretetet, a társadalmi felelősségvállalást.

Bizalom a természet erejében

Bio gazdálkodásból származó, illetve vadon termett összetevők

  • Tiszta növényi olajok és aktív összetevők
  • Saját termesztésű növények kivonatai
  • Paraffin-, parabén- és szilikonmentes termékek
  • Hozzáadott színezék illetve szintetikus tartósítószerek nélkül

Felelősségvállalás a bolygóért

  • Környezetbarát csomagolás
  • Környezetbarát gyártás
  • Elhatárolódás a génmódosított, illetve radioaktív sugárzással szennyezett alapanyagoktól és csomagolástól

Garantált bio minőség – Németországban gyártva

Több évtizedes tapasztalat a natúrkozmetikumok fejlesztésében és gyártásában

  • Folyamatos ellenőrzések biztosítják a minőséget
  • Független szervezetek által minősített termékek
  • Nemzetközi minőségi egyezmények garantálják a natúrkozmetikumok legmagasabb színvonalát

A Fair trade határozott hívei

Együttműködés ügyfelekkel és szállítókkal

  • Családbarát munkakörülmények
  • Helyi és globális társadalmi elköteleződés
  • Fair trade jegyében működő projektek támogatása az egész világon

Az emberiesség ott kezdődik, ahol az állatkísérletek véget érnek

Az állatkísérletek elvetése

  • Alternatív tesztelési módok preferálása
  • Bizonyítottan tradicionális nyersanyagok
  • Vegán termékek elérhetőek

A Logona cég minősítései:

Manna Natúr Kozmetikum logoManna Natúr Kozmetikum

Varga-Darabos Andrea:

Beiratkoztam egy 3 éves természetgyógyász, életmód-tanácsadó képzésre, és Szappantündér néven blogot kezdtem írni az egészséges életmódról. Örömmel láttam, hogy egyre többen követték figyelemmel a megjelenő cikkeket. Rengetegen fordultak hozzám mindenféle, legfőképpen bőrproblémával. Az életmódbeli változtatások – hasonlóképpen a miénkhez – sok családban hoztak változást.

Meghatóan sok köszönetet, szeretetet és biztatást kaptunk már a kezdetektől, és a legelső vásárlóink nagyon hűségesek: szinte mind velünk maradtak, és csakis Mannákat használnak.

Eközben minden szabadidőmet és rengeteg éjszakát tanulással és kísérletezéssel töltöttem. Azt hiszem, sosem felejtem el az estéket, amikor a fiaink már csendesen szuszogtak a szobájukban, mi pedig Emillel lábujjhegyen, nehogy véletlenül zajt csapjunk, szappant főztünk.

Az első máig emlékezetes szappanom egy levendulás szappan volt, azután követte a Coco csokis szappan, amit a mai napig árulunk.

2010 óta már több mint százféle Mannát készítünk, és még rengeteg tervünk van.

A Mannák a legjobb és legelkötelezettebb szakemberek segítségével egy kisebbfajta üzemben születnek. Furcsa még leírni is, hogy minden egyes, máig kézi munkával csomagolt szappan kilenc ember keze munkáját dicséri.

Nagyon büszkék vagyunk arra is, hogy kemény munkánk és elkötelezettségünk meghozta a gyümölcsét: A Magyar Termék Nagydíjat eddig háromszor (2012, 2013, 2014) nyertük el összesen 34 termékre. A Mannák tisztaságát és minőségét a világ legrangosabb natúrkozmetikai, természet- és állatvédő szervezeteinek minősítései igazolják.

A COSMOS Natural natúrkozmetikai minősítést azok a termékek nyerik el, melyek többek között mentesek a parabénektől, génmódosított összetevőktől és a kőolaj-származékoktól. COSMOS Organic biokozmetikai minősítést pedig kizárólag azon termékek kaphatnak, amelyek kapcsán bizonyított, hogy előállításukhoz kizárólag organikus gazdaságból származó alapanyagokat használnak fel.

A Manna Natúr Kozmetikum cég minősítései:

Mediterraneo logoMediterraneo

Az Athena’s-t 1969-ben alapították Pianoróban, a bolognai dombok között meghúzódó településen az alapító, Venturino Antonio kezdeményezésére, aki jelenleg is a társaság elnöke.
Venturio több éves tapasztalatra tett szert, amikor egy, a bőrápolásban élen járó amerikai cégnél dolgozott. Az volt a vágya, hogy vállalkozó legyen és saját kozmetikai céget alapítson, amely tükrözi az olaszok ízlését.

45 évvel távlatából az Athena’s-nak sikerült „zöld” cégként megszilárdítania hírnevét, amely képes elnyerni a vásárlók bizalmát, mivel betartja a nekik tett ígéreteket.
Az Athena’s mindenesetre továbbra is egy családi vállalkozás maradt, azonban egy hatalmas hozzáadott értéket képvisel a cég mögött álló csapat, amit olyan emberek alkotnak, akik nap mint nap azon dolgoznak fáradságos munkával, szenvedéllyel és eltökéltséggel, hogy legyőzzék a piac kihívásait, amely mind nagyobb hitelességet és szaktudást kíván meg.

Mediterraneo vonala:

Az olívafa, a mediterrán régió igazi szimbóluma folyamatosan jelen volt a történelem során.

Az európai szabályozás alapján, az extra szűz olívaolaj kizárólag mechanikai vagy fizikai eljárással készülhet, és nem vethető alá más kezelésnek a mosáson, szűrésen, préselésen kívül. Az extra szűz olívaolaj olajsavtartalma nem haladhatja meg a 0.8%-ot.

A bio minősítés garantálja, hogy az olívaolaj olyan gazdaságból származik, amely nem használ szintetikus vegyszereket (fertőtlenítők, rovarirtók, stb.) és génmódosítást.

Nem véletlen, hogy az Athena’s e nemes növénynek szentelt termékvonala számára bio minősítésű, extra szűz olívaolajat választott alapanyagként.

Az olívaolaj, ami 99%-ban trigliceridekből áll, részben elszappanosíthatatlan, így a szappanosítási eljárás után is értékes antioxidánsokat és vitaminokat tartalmaz.

Az olívaolaj, mely olyan esszenciális zsírsavakban gazdag, mint az olajsav és a linolsav, kulcsfontosságú összetevő a bőr-, haj- és fejbőrápolásban.

Az Athena’s Mediterraneo termékcsaládja, mely minősített extra szűz olívaolajjal készül, dermatológiailag tesztelt, aktív összetevőkben gazdag, SLS/SLES és parabénmentes termékek széles skáláját kínálja.

A Mediterraneo minősítései:

Najel logoNajel

A Najel értékei

Mint gyártó és forgalmazó, a SAS/NAJJAR cég teljes mértékben természetes kozmetikai termékekre specializálódott, olívaolaj és babérolaj felhasználásával. A Najel márka a teljes test számára biztosít szépségápolási termékeket, beleértve az Aleppo szappant, mely Szíriában, Aleppo városában készül tradicionális kézműves módszerrel.

Filozófia

A Najel márka alapját a természetes kozmetikumaiban visszaköszönő tudás képezi, mely az alapanyagokból ered.

  • Egyedülálló kozmetikumok: a SAS/NAJJAR cég gyártja az eredeti Aleppo szappant, mely 100%-ban bio összetevőkből áll. A Najel márka természetes hidratáló termékeivel a legegyszerűbb formájában hozza el számodra az anyatermészet legjavát.
  • Kutatás és fejlesztés: A Najel folyamatosan kutatja az új, bőrbarát összetevőket, melyeket a szaktudásukkal olyan kozmetikumokká változtathatnak, melyeknek nincs párja. Továbbá, az új kozmetikumok kialakításához egy specialista kutató kémikust alkalmaznak.
  • Visszakövethetőség és átláthatóság: A termékek 30%-át az Ecocert Greenlife tesztelte és minősítette.

2011-ben az Aleppo szappan védjegyet kapott a Szíriai Fogyasztóvédelmi és Belkereskedelmi Minisztériumtól.

Ez a jelzés a termék földrajzi származási helyét fedi le: Az Aleppo szappant Szíriában, Aleppo városban és környékén kell gyártani. Így a szappanok ezzel a jelzéssel vannak ellátva, az eredeti, tradicionális Szíriai Aleppo Szappan garanciájaként.

Már több, mint 15 éve a francia cég, NAJJAR natúrkozmetikumok gyártásával és forgalmazásával foglalkozik. A bőrápolási termékei főleg olívaolajon alapszanak, különösen az Aleppo szappan, a Marseilles-i szappan híres elődje. Ez a szappan, melyet először a középkorban szállítottak Franciaországba, ma Aleppoban, Észak-Szíriában készül, tradicionális, kézműves módszerekkel. Kizárólag olívaolajat és babérolajat tartalmaz.

A SAS/NAJJAR franciaországi központi irodájából és két gyártási területből áll Szíriában: saját gazdálkodásukban 14 olíva-erdő található, és helyi gazdákkal művelik a több mint 10650 olívafát. A babérfák két hegy közötti völgyben nőnek, a mediterrán parton Masyaf közelében. Ezek a gazdaságok az Ecocert felé tanúsított elköteleződésüknek megfelelően működnek.

Natura Siberica logoNatura Siberica

A Natura Siberica szépségápolási termékek különleges, Szibériában begyűjtött növények kivonatait tartalmazzák. A múlt században orosz botanikusok tizenkettőt találtak különösen alkalmasnak kozmetikai felhasználásra. Ezek adaptogénnek bizonyultak, azaz a változásokhoz való alkalmazkodóképességük, különösen a szibériai zord körülmények között rendkívüli. A mostoha természeti környezettel szembeni vitalitásuknak köszönhető, hogy hatóanyag-tartalmuk és antioxidáns tulajdonságaik az ismert botanikai ágensekhez képest kiemelkedőek. Erről az orosz cárok és családtagjaik is meg voltak győződve, akik évszázadok óta élvezték a birodalmuk távoli szegleteiben termő gyógynövények áldásait.

Egyedülálló termékek:

A Natura siberica egyedülállóan a szibériai fenyőmag olaját használja fel minden termékük alapjaként. A bázisolaj hatékonyan ötvözi a többi növényi összetevő értékes hatóanyagát, ezáltal tökéletesen hidratálja, táplálja a hajat és a bőrt. A szibériai cédrusmagolaj ötször több E-vitamint tartalmaz, mint az olívaolaj és háromszor több F-vitamint, mint a tőkehalmájolaj, így erősíti a bőrt és védi a környezet káros hatásaival szemben.

A Natura Siberica cég minősítései:

Naturissimo logoNaturissimo

A Biola cég natúrkozmetikai vonala. Tradicionális gyógynövény ismeret és a bőrgyógyászat legújabb kutatási eredményeinek figyelembevételével termékeket nyújt ahhoz, hogy a szépséget természetes és egészséges úton teremtse meg. Rendszeresen ellenőrzik, hogy növényi alapanyag beszállítóik környezetkímélő technológiával az előírásoknak megfelelő módon termesztik a termékeikhez szükséges növényi anyagokat. Az általuk gyártott natúrkozmetikumokat az Európában általánosan elfogadott német natúrkozmetikai feltételrendszer szerint készítik. A termelés során a környezettudatos gazdálkodást tartják szem előtt. Környezetbarát fertőtlenítő- és tisztítószereket alkalmaznak üzemükben, amit jelenleg a GMP minőségbiztosítás szerint alkalmaznak és folyamatban van cégük ISO 9001-es tanúsítása is.

Az elmúlt 12 évben cégük a Naturissimo márkanév alatt történő megjelentetés céljából 98 lakossági és professzionális alkalmazásra szánt natúrkozmetikai arc- és testápolási terméket fejlesztett a magyar kozmetikai termékek piacára.

Natúr- és biokozmetikai termékeikben vonatkozóan az általános európai normáknak megfelelően nem alkalmaznak:

  • Etoxilált emulgeátorokat (emulziók képzéséhez)
  • S.L.S-t (Sodim-Lauryl-Szulfátot)
  • Szintetikus színezékeket
  • Szintetikus illatanyagokat (parfüm)
  • Parabén-típusú konzerválószereket
  • Izotiazolin-származékokat tartalmazó konzerválószereket
  • Propilén-glikolt, butilén- glikolt, mint hidratáló anyagot
  • Petrolkémiai/ásványolaj-ipari anyagokat
  • Alumínium-tartalmú szintetikus vegyületeket
  • Állati eredetű glicerint
  • Előlt állatokból származó anyagokat
  • Nélkülözhető töltő- és adalékanyagokat.
  • Fantázianévvel ellátott (részletesen nem kiírt összetevők csoportja) hatóanyagokat.

A termékek döntő többsége 100% VEGAN.

Állatokon tesztelési kísérletet nem végeznek. GMO-mentes alapanyagokat használnak. Ionizáló sugárzást tartósítási célból sem alkalmaznak.

Naturland logoNaturland

A NATURLAND készítmények fejlesztésének alapjait a magyar gyógynövényekből és azok népgyógyászati alkalmazásaiból merítik. A tudományt és a tradíciót ötvözve elsősorban a szakirodalom által is igazolt népi hagyományok tapasztalataira építenek. Termékeik a legszigorúbb gyártási előírások szerint, gyógyszergyártási körülmények között készülnek.

Olivia natural logoOlivia natural

A tudatos élet legfontosabb alappillérei az egészséges táplálkozás és a mozgás, azonban a kozmetikumaink tudatos megválasztásával is segíthetjük, hogy a testünknek kevesebb káros anyaggal kelljen megküzdenie, így több energiánk maradjon a megfelelő emésztésre, a fizikai és szellemi munkára vagy a társas életre.

A szappanfőzési eljárások és egyéb testápoló termékek és fürdőkozmetikumok fejlesztésében az alapító, Zékány M. Judit gyógyszerész asszisztens végzettségére és sok éves tapasztalatára építenek, a termékek állandó prémium minőségét pedig szakértelme mellett szintén magas minőségű felhasznált természetes alapanyagok is biztosítják.

Termékeik egytől egyig 100%-ig természetes alapanyagokból készülnek, nem tartalmaznak mesterséges konzerválószereket, vegyi anyagokat, kőolajszármazékokat, szintetikus színező- és illatanyagokat. Alapanyagaik mind élelmiszer minősítéssel rendelkeznek, és néhány esetben ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból is származnak. Néhány termékük díszítéséhez a Nagymama által vegyszermentesen termesztett növények szárított szirmait használjuk fel. Számos termékük fő összetevője, a sheavaj és kakaóvaj egyaránt Fair trade gazdálkodásból származnak.

Nem végeznek állatkísérleteket.

Termékeiket ajánlják mindazoknak, akik figyelni szeretnének testük-lelkük egészségére és szeretnék bőrüket olyan kozmetikumokkal ápolni, amelyek természetes és hatékony bőrápoló hatóanyagokkal vannak tele. Legfőbb céljuk az értékteremtés és szeretnék, ha termékeikkel a természetes és egészséges életre hívnák fel a figyelmet, és hozzájárulnának az emberek boldogabb életéhez.

Pandhy's logoPandhy’s

Az alapítók kezdeti reményeit messze túlszárnyalva a PANDHY’S™ márkanév alatt ma már több száz, kizárólag saját fejlesztésű, innovatív, természetes összetételű, professzionális és lakossági kozmetikum kerül piacra világszerte, öt kontinens közel 40 országában. A több, mint egy évtizedes működés számtalan rangos nemzetközi díjat, szakmai elismerést és üzleti sikert hozott.

A PANDHY’S™ Mineral Makeup sminkanyagok teljesen új irányt nyitnak az arc és testfestésben; poralapú, tiszta ásványi pigmentekkel színezhetjük még szebbé magunkat, minden káros és felesleges puffer és segédanyag nélkül. A színek sokféleségének és a felhasználásnak csak a fantázia szabhat határt. Nagyon izgalmas dolog, hogy az arcpírként használt porral színezhetjük az ajkunkat, és ugyanazzal a színnel lakkozhatjuk a körmünket is.

A PANDHY’S™ sminkanyagokkal:

  • bármilyen alapú allergia teljesen kizárható
  • minden bőrtípushoz, textúrához használható
  • tartósítószer-, talkum-, olaj- és illatanyagmentes minden elem. Mellőzünk minden olyan összetevőt, aminek semmi más célja nincs, mint a térfogatnövelés, vagy a végtermék megjelenésének javítása.

Mi büszkén vállaljuk, hogy a készítményeink mindegyikét kézimunkával állítjuk elő.

A PANDHY’S™ cég minősítései:

Sante logoSante

A márkáról

A SANTE-val az értékes natúrkozmetikumok vidámságot jelentenek az egész család számára, mivel ezek a 100%-ban növényi összetevőkre épülő termékek nem csak innovatívak, egyszerűek és stílusosak, hanem megfizethetőek is! A SANTE fiatalos, színes megjelenése ugyanolyan természetes, mint az összetevők – és közel sem egyhangú. A SANTE termékek kizárólag növényi eredetű aktív összetevőket, valamint értékes növényi kivonatokat és minősített bio olajokat tartalmaznak. Szinte az összes termék megfelel a BDIH és NaTrue minősítések szigorú minőségi követelményeinek. A SANTE termékek többsége gluténmentes és/vagy vegán!

Filozófia

A SANTE natúrkozmetikumok fejlesztése és gyártása a természet és az emberi erőforrások felelősségteljes bevonásán alapszik. Minden termék széles körű minőségi kritériumok figyelembe vételével és ellenőrzésével készül. Az alapanyagok gondosan válogatottak, hatékonyságuk feldolgozás utáni megőrzése fontos szempont a gyártás során, a környezetbarát csomagolás és a tudatos minőségi ellenőrzések garantáltak. A környezet megóvása, az állatvédelem és a környezet szükségleteinek tiszteletben tartása a márka alappilléreit képezik.

A márka öt meghatározó értéke:

  1. Környezettudatosság – Felelősségvállalás a bolygóért
    • Környezetbarát csomagolás
    • Bizonyítottan környezetbarát gyártási módszerek
    • Sem a csomagolás, sem a termékek nem tartalmaznak génmódosított vagy sugárzásnak kitett összetevőket
  2. Természet – bizalom a természet erejében
    • Vadon termő vagy ellenőrzött bio gazdálkodásból származó alapanyagok
    • Tiszta növényi olajok és aktív összetevők
    • Saját gazdálkodásból származó növények kivonatai
    • A termékek nem tartalmaznak parabéneket, paraffint, illetve szilikont
    • Nem tartalmaznak szintetikus tartósítószereket, illetve színezőanyagokat sem
  3. Fair trade
    • Család-barát munkakörülmények és bio gazdálkodások
    • Közeli kapcsolat a szállítókkal és ügyfelekkel
    • Helyi és globális társadalmi felelősségvállalás
    • A fair-trade termékek globális szintű támogatása
  4. Minőség – Garantált, minősített bio minőség, Németországban gyártva
    • Több évtizedes tapasztalat a natúrkozmetikumok fejlesztésében és gyártásában
    • A minőséget a nyersanyagok és csomagolóanyagok folyamatos ellenőrzése biztosítja
    • A termékeket független ellenőrző központok minősítik
    • A nemzetközi minőségi kritériumok garantálják a natúrkozmetikumok lehető legjobb minőségét
  5. Emberiesség – Az emberiesség nem fér össze az állatkísérletekkel
    • A termékek fejlesztése nem állatkísérletekkel történik
    • Alternatív tesztelési módszerek támogatása
    • Megbízható, tesztelt alapanyagok használata
    • Vegán termékek széles skálája

Az Sante cég minősítései:

Urtekram logoUrtekram

Az Urtekram Skandinávia legnagyobb biotermékeket forgalmazó cége. Fő irodájuk Dánia északi részén, a festői Mariagerben helyezkedik. Történetük 1972-ben kezdődött, amikor épphogy csak kezdett előtérbe kerülni az úttörő szemlélet: a közösség iránti érzékenység és a környezettudatosság. Ma már termékeiket több, mint 36 országban értékesítik Skandinávia, az EU, Oroszország, Közel-Kelet, Ázsia és Észak-Amerika területén.

A márkanév

A dán szótár szerint az „urtekraemmer” egy régi elnevezése a gyógynövényárusnak. Mások szerint az „urtekraemmer” egy kifejezés arra a közértesre, aki a külföldi, előre gyártott, feldolgozott élelmiszerekkel szemben a helyi termékeket árulta.

Az Urtekram cég minősítései: